საჩივრის რეგისტრაცია

თუ თვლით, რომ დაირღვა თქვენი როგორც მომხმარებლის უფლება, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ზეპირი ან წერილობითი პრეტენზიით (საჩივრით).

 

თქვენი საჩივარი განხილულ იქნება, შპს „გლობალ სელის" „მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი სამსახურის დებულების„   შესაბამისად და მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ გეცნობებათ 15 კალენდარული დღის  განმავლობაში.


იმისათვის, რომ მოხდეს თქვენი საჩივრის განხილვა, აუცილებელია მასში დაფიქსირებული იყოს: 

1. საჩივრის წარმდგენის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი (იურიდიული პირის შემთხვევაში - დასახელება და საიდენტიფიკაციო კოდი), მისამართი, საკონტაქტო ნომერი ან ელ. ფოსტის მისამართი და თარიღი;
2. სააბონენტო ნომერი;
3. მოთხოვნის/პრეტენზიის შინაარსი;
4. გარემოება, რომელაც ეფუძნება მოთხოვნა.

 

საჩივრის წარმოდგენა შესაძლებელია ქვემოთჩამოთვლილთაგან რომელიმე ნებისმიერი ფორმით:

 


დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის ნომრებზე: +995322420200; 110-007

ან მოგვწერეთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე:  ელფოსტის ეს მისამართი დაცულია უსრგებლო წერილებისგან, მის სანახავად Javascript უნდა ჩაირთოს

 

გამოკითხვა

"გლობალ სელის" რომელ სერვისს იყენებთ ყველაზე ხშირად?

გილოცავთ აღდგომის დამდეგ დღესასწაულს!

10:01 - 01.05.2024
ინფორმაცია სამუშაო განრიგის შესახებ
 

„გლობალ სელი“ 15 წლისაა!

13:38 - 05.04.2024
უპრეცედენტო საიუბილეო აქცია!
 
სხვა სიახლეები 

სად შევიძინოთ



ფიზიკური პირები

კორპორატიული მომსახურება

დილერები