საერთაშორისო აეროპორტებში განთავსებული სერვის-ცენტრები აბონენტთა მომსახურებას დროებით აჩერებს! |
14:09 - 12.03.2020 | |
ძვირფასო აბონენტებო!
მიუხედავად იმისა, რომ თქვენი უწყვეტი მომსახურება ჩვენთვის დღემდე უმთავრეს პრიორიტეტს წარმოადგენს, არსებული ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობისა და მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის მიერ გამოცხადებული პანდემიის გამო, თანამშრომელთა უსაფრთხოებასა და ჯანმრთელობაზე ზრუნვის მიზნით, თბილისისა და ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტებში განთავსებული "გლობალ სელის" 24 სერვის-ცენტრები დროებით წყვეტს მუშაობას.
კომპანია "გლობალ სელი" ბოდიშს გიხდით შექმნილი დისკომფორტისთვის და შეგახსენებთ, რომ საერთაშორისო როუმინგული სიმ-ბარათის შეძენა კვლავაც შესაძლებელია:
ასევე, მოქმედებს საკურიერო სერვისი ვებ-გვერდიდან (www.globalcell.ge) შეძენილი სიმ-ბარათის მიწოდებაზე (თბილისის მასშტაბით მიწოდების სერვისი უფასოა).
სიმ-ბარათზე ბალანსის შევსება შესაძლებელია ნებისმიერი აპრობირებული მეთოდით:
ასევე, უცხოეთში მყოფი აბონენტების უწყვეტი სატელეფონო მომსახურების მიზნით, კვლავაც იმოქმედებს 24 საათიანი უფასო სატელეფონო ცხელი ხაზი (მსოფლიოს ნებისმიერი ქვეყნიდან დარეკვისას): 110 007 და +995 322 420 200
კომპანია „გლობალ სელი“ გისურვებთ ჯანმრთელობას და მდგომარეობის დასტაბილურებისთანავე განაახლებს აბონენტთა უწყვეტ მომსახურებას მის ყველა ფილიალსა და სერვის-ცენტრში. |