საჩივრის რეგისტრაცია

თუ თვლით, რომ დაირღვა თქვენი როგორც მომხმარებლის უფლება, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ზეპირი ან წერილობითი პრეტენზიით (საჩივრით).

 

თქვენი საჩივარი განხილულ იქნება, შპს „გლობალ სელის" „მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი სამსახურის დებულების„   შესაბამისად და მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ გეცნობებათ 15 კალენდარული დღის  განმავლობაში.


იმისათვის, რომ მოხდეს თქვენი საჩივრის განხილვა, აუცილებელია მასში დაფიქსირებული იყოს: 

1. საჩივრის წარმდგენის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი (იურიდიული პირის შემთხვევაში - დასახელება და საიდენტიფიკაციო კოდი), მისამართი, საკონტაქტო ნომერი ან ელ. ფოსტის მისამართი და თარიღი;
2. სააბონენტო ნომერი;
3. მოთხოვნის/პრეტენზიის შინაარსი;
4. გარემოება, რომელაც ეფუძნება მოთხოვნა.

 

საჩივრის წარმოდგენა შესაძლებელია ქვემოთჩამოთვლილთაგან რომელიმე ნებისმიერი ფორმით:

 


დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის ნომრებზე: +995322420200; 110-007

ან მოგვწერეთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე:  ელფოსტის ეს მისამართი დაცულია უსრგებლო წერილებისგან, მის სანახავად Javascript უნდა ჩაირთოს

 

გამოკითხვა

"გლობალ სელის" რომელ სერვისს იყენებთ ყველაზე ხშირად?

„გლობალ სელი“ 15 წლისაა!

13:38 - 05.04.2024
უპრეცედენტო საიუბილეო აქცია!
 

აბონენტთა საყურადღებოდ!

22:50 - 15.01.2024
ცვლილება ბრიტანული ნომრით სარგებლობის პირობებთან დაკავშირებით
 
სხვა სიახლეები 

სად შევიძინოთ



ფიზიკური პირები

კორპორატიული მომსახურება

დილერები