საჩივრის რეგისტრაცია

თუ თვლით, რომ დაირღვა თქვენი როგორც მომხმარებლის უფლება, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ზეპირი ან წერილობითი პრეტენზიით (საჩივრით).

 

თქვენი საჩივარი განხილულ იქნება, შპს „გლობალ სელის" „მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი სამსახურის დებულების„   შესაბამისად და მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ გეცნობებათ 15 კალენდარული დღის  განმავლობაში.


იმისათვის, რომ მოხდეს თქვენი საჩივრის განხილვა, აუცილებელია მასში დაფიქსირებული იყოს: 

1. საჩივრის წარმდგენის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი (იურიდიული პირის შემთხვევაში - დასახელება და საიდენტიფიკაციო კოდი), მისამართი, საკონტაქტო ნომერი ან ელ. ფოსტის მისამართი და თარიღი;
2. სააბონენტო ნომერი;
3. მოთხოვნის/პრეტენზიის შინაარსი;
4. გარემოება, რომელაც ეფუძნება მოთხოვნა.

 

საჩივრის წარმოდგენა შესაძლებელია ქვემოთჩამოთვლილთაგან რომელიმე ნებისმიერი ფორმით:

 


დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის ნომრებზე: +995322420200; 110-007

ან მოგვწერეთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე:  This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it

 

Poll

Which service do you use most often?

GlobalCell is 15 Years Old

13:38 - 05.04.2024
Special anniversary offer!
 

Information for subscribers!

22:50 - 15.01.2024
Changes in the terms of use of the British numbers
 
Other News 

Where I can buy a sim card?



Private

Business

Dealers